2014. augusztus 12., kedd

Rossz hírek, szünet

Sziasztok! Tudom, hogy már régóta nem hoztam új részt, de már nem is tudom, hogy hoznom kéne-e :/ Szeretlek titeket, ezt az egészet miattatok csinálom, de úgy sajnos nincs értelme, ha csak egy-ketten olvassák :( Szóval ha olvasod ezt a történetet, akkor légyszíves kommentelj vagy pipálj, vagy bármi, amivel jelezni tudsz :) Akkor eldöntöm, hogy van-e értelme még fordítanom. Ha úgy döntök, hogy igen, akkor is sajnálom, mert csak hetente egy részt fogok hozni a suli miatt :( Sajnálom, szeretlek titeket lányok/fiúk?, mindig is szeretni foglak titeket! <3

Lizzie xxx

8 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó ez a történet.:) Remélem hogy folytatod.:) Én olvasni fogom.:) <3

    VálaszTörlés
  2. Én szerintem is folytasd én is olvasni fogom!!! ;)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik ez a történet. Tetszik az elképzelésed és a szöveg környezeted. Nem erőltettet hanem szépen kifejezed magadat. Remélem folytatni fogod mert nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Kerlek ne hagyd abba!! Ez az egyetlen normalis blog!❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  5. Szia!:)
    Én ma kezdtem olvasni.. és IMÁDOOM! Nagyon szépen kérlek NE hagyd abba! Nem számít, milyen gyakran hozod a részeket, csak hozd!
    Puszi <3

    VálaszTörlés
  6. Szia nagyon tetszik a tortenet! Ma talaltam ra es vegigis olvastam. Ugyesen forditasz. Nehogy abbamerd hagyni mert IMADOM!!

    Kivancsan varom a kovetkezo reszt.:)

    Xx

    VálaszTörlés
  7. Szia,szerintem se hagyd abba,mert nagyon izgalmas és várom a kövi részt! És nagyon jó!! nagyon szeretem! :3 <3 :)

    VálaszTörlés